تبلیغات

مترو (تابلوها و دستگیره‌، تيزر، بيلبور)
مشاهده در قالب PDF
چاپ
فرستادن به ایمیل


تابلوها و دستگیره‌های داخل واگن مترو

 

ویژگی های برجسته

  • تابلوها و دستگیره های داخل واگن، همراه مسافر از مبدأ تا مقصد هستند و فرصت کافی برای مشاهده آن‌ها فراهم است.
  • امکان استفاده از دستگیره های حجمی برای نمایش نمونه محصولات وجود دارد.




 

تيزر در ایستگاه‌های مترو

ویژگی های برجسته

  • با توجه به زمان انتظار مسافر در ایستگاه، فرصت کافی برای توجه به تبلیغات توسط مخاطبین وجود دارد.
  • صدای تیزرها از طریق سیستم صوتی ایستگاه شامل بلندگوهای نصب شده در تمام فضای سکو پخش می‌شود و برای کلیه مسافرین در سرتاسر سکو به وضوح قابل شنیدن است.
  • امکان پخش سراسری (در کلیه ایستگاه ها) ویا فقط پخش در تهران یا فقط پخش در ایستگاه کرج و گلشهر وجود دارد.
  • ترکیب پخش تیزر با اکران تابلو یا تبلیغات داخل واگن¬ها، امکان طراحی کمپین¬های اثربخش با ضریب دیده شدن بالا را فراهم ساخته است.
  • كنداكتور پخش ‌يك ساعته است كه به¬طور منظم از 6 صبح تا 22، تكرار مي شود. با توجه به پخش اذان ظهر و مغرب، ‌تعداد نوبت تكرار ‌15 بار در نظر گرفته می شود. سيستم پخش نيز فرمت ديجيتال  DVD  است و كليه ايستگاه هاي تحت پوشش از طريق شبكه فيبر نوري با هم ارتباط دارند.
  • امکان پخش زنده برنامه های مدنظر مشتری نیز وجود دارد.



بیلبورد در ایستگاه‌های مترو

ویژگی های برجسته

  • با توجه به زمان انتظار مسافر در ایستگاه، فرصت کافی برای توجه به تبلیغات توسط مخاطبین وجود دارد.
  • امکان پوشش همزمان دهک¬های درآمدی متنوع و یا انتخاب نقاط جغرافیایی خاص در شهر وجود دارد.
  • تکرار تابلوها در ایستگاه¬های مختلف باعث می¬شود در یک مسافرت شهری پیام تبلیغاتی چندین بار در معرض دید شهروندان قرار گیرد. این ویژگی ضمن افزایش ضریب دیده شدن تبلیغات، افزایش ماندگاری تبلیغ در ذهن مسافر را به همراه دارد.
  • تابلوهای کنار پله برقی به سبب قرار داشتن در موقعیت مناسب، توسط مخاطبین به خوبی دیده می¬شود.
  • امکان طراحی کمپین¬های متنوع متناسب با نیاز کسب¬وکارهای مختلف از طریق انتخاب نوع، متراژ، موقعیت قرار گیری، تعداد و تواتر، طراحی گرافیکی، محتوا و زمان¬بندی اکران تابلوهای مختلف
  • تابلوهای مترو در فاصله¬ای کمتر از 8 متر توسط مسافران مترو دیده می¬شوند، در حالی که بیلبوردهای سطح شهر معمولا فاصله¬ای حدود 100 الی 200 متر از بیننده دارند. از این جهت تابلوهای مترو جذابیت ویژه¬ای نسبت به تمام رسانه¬های محیطی دیگر دارند.