تبلیغات

راهنماي خريد رسانه
مشاهده در قالب PDF
چاپ
فرستادن به ایمیل


راهنمای خرید رسانه به عنوان ابزاری کاربردی برای مشتریان محترم نگاه خلاق تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است. تعداد بالای رسانه های تبلیغاتی در کشور موجب شده است تا مدیران تجاری در انتخاب رسانه‌ی‌ مناسب برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود دچار مشکل شوند. رسانه های تبلیغاتی از جهات گوناگون دارای اهمیت بالایی برای سازمان هستند. این رسانه ها نقطه اتصال اطلاعاتی سازمان و مشتری محسوب می شوند و مهمترین و هزینه برترین بخش یک برنامه تبلیغاتی محسوب می شوند. همچنین به سبب پویایی های بالای زندگی امروز، جایگاه رسانه ها به سرعت دستخوش تحول شده و اولویت های تبلیغاتی آنان تغییر می کند.همچنین بسیاری از سازمان ها تمرکز وسواس گونه ای بر روی تمام برنامه بازاریابی خود صرف می کنند بدون آنکه به درک مناسبی در ارتباط با رسانه ی مناسب برای نیازهای خود بیاندیشند.

نگاه خلاق سعی دارد با نگاهی متفاوت علاوه بر یاری رساندن به شما در طراحی برنامه های بازاریابی  و تبلیغات، در انتخاب رسانه نیز به شما یاری رساند. راهنمای خرید رسانه با تمرکز بر رسانه های در دسترس نگاه خلاق و با هدف ارایه مناسب ترین قیمت برای رسانه های مورد نیاز مشتریان تهیه و در اختیار شما مشتری گرامی قرار گرفته شده است. این کانون در نظر دارد تا با تکمیل پیوسته این راهنما، توانمندی شما در انتخاب مناسبترین رسانه تبلیغاتی را در سراسر ایران افزایش دهد و بستری مناسب برای تصمیم سازی اثربخش مدیران ایرانی فراهم کند.  امید است که این تلاش گام کوچکی برای  اعتلای صنعت تبلیغات ایرانی محسوب شود.